Sanna - Mitt i livet

God Jul!

Publicerad 2007-12-24 11:29:06 i Allmänt,

Gick upp för en stund sen och här hemma är det full rulle..

Bastun står på och varmvattnet är slut så jag måste vänta en liten stund innan jag ställer mig där.
Det blir en lugn julafton med familjen.. Skönt!

Vaknade av två mess där det stod God Jul.. Då visste jag att det var dags att kliva upp.
Skulle egentligen ha gått upp för längesen, men det lyckades jag inte med.
Så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Men idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av en ledig dag..
Gårdagen var jue lyckad, så jag tror att jag kanske börjar lära mig hur man gör! ;)

Nej.. dags att ägna sig åt familjen!

GOD JUL till er alla! =)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela