Sanna - Mitt i livet

Helt slut!!

Publicerad 2007-12-17 22:35:55 i Allmänt,

Festen i lördags var jätteskoj! Dansade och drack och var bara allmänt galna!

Kul att få umgås lite med Dijana också innan hon åker ner till hemlandet (så avis!!) och jag drar ner till Amsterdam.
För hon hinner inte komma hem innan jag drar! Vilket är jättetråkigt eftersom vi precis har börjat umgås och jag tycker mycket om henne.. Helt underbar tjej! =)

Igår vaknade jag lite bakfull.. det tillhör jue faktiskt! ;)

Packade en liten väska, tog mig in till Time Out och fortsatte festen för kryssningen!
Det finns inte så mycket man kan säga om den mer än att det var nog en av de lugnaste kryssningarna som jag varit på.. för min egen del i alla fall.. ;)
Hade jätteroligt, men kände mig inte så värst bakfull imorse. Skönt måste jag säga..
Och det blev heller ingen fortsättning idag som vissa andra hade.. och som jag faktiskt också brukar ha.

Känner mig seg och lite dålig.. Har fortfarande ingen röst! Vilket känns sådär måste jag säga.
Borde inte prata.. men det är jue lätt när man heter Sanna!

Idag är det tre veckor kvar tills det är dags för flytt till Amsterdam!
Kan jue säga att det känns lite läskigt, men att det också känns väldigt bra.
Ska bli roligt att få uppleva något nytt och få nya erfarenheter.

Sen att det känns tungt att lämna vissa och att det säkerligen kommer att fällas ett par (*host* massor) tårar det är ingenting som jag kommer ifrån.

Men nu ska jag lägga upp bilder från veckans alla händelser..
så det kommer nog bli en hel del. =)
Kolla bilddagboken sen!

Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela