Sanna - Mitt i livet

I want your soul!!

Publicerad 2007-12-26 20:38:06 i Allmänt,

Hemma igen..

Besöket hos farbror med familj var verkligen trevligt! =) Så längesen jag träffade de.
Och kom underfund med att de bott i deras nya hus i Norrköping i FYRA år redan och idag var första gången jag var och hälsade på! Helt sjukt..

Vart har jag varit??

Faster Monica bjöd på mat.. potatisgratäng, julskinka och prinskorv! Och efterrätt kladdkaka med grädde! *mums*

Så nu är julhelgen över.. och de närmaste dagarna kommer väl allt att återgå tillbaka till det vanliga.
Jag ska jobba torsdag, fredag, lördag i Tuna.. och även fre och lör på Harrys!

Det har varit en skön och trevlig jul måste jag säga.. Trots att jag jobbade igår!
Men jag är glad.. för jag ser det som att jag sparade en hel del pengar.

Varje helg jag jobbar så tänker jag på hur mycket pengar jag kunde ha spenderat istället..
Det är jue ändå som att jag är ute! Jag dansar och hoppar runt och det finns inte många som jobbar som jag gör.
Man behöver jue inte alltid dricka när man går ut. Självklart är jue det också en liten del av nöjet. ;)
Men det är inget som är ett måste.

Jaja.. kanske ska ta och åka en sväng förbi Harrys ikväll!

image43
Syskonen på julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela