Sanna - Mitt i livet

Ja må jag leva, nytt jobb och flytt!

Publicerad 2007-12-15 04:56:37 i Allmänt,

Början av denna vecka spenderade jag med att ligga utslagen i soffan i feber och allt vad det nu var!
Inte så trevligt!

Onsdag lyckades jag ta mig till jobbet och planen var att jag skulle gå ut på kvällen för att fira min födelsedag!

Fick mer att fira än bara den!

De ringde från Sykes i Amsterdam och erbjöd mig både bostad och jobb i tisdags!!
Jag måste vara nere redan 7/1 för att installera mig och sen börjar jag jobba 8/1!!

Helt jävla sjukt!! Tackade ja till jobbet på onsdagen och sen var det bara ut och fira! =)
Helt galen kväll med dans, mycket dricka och allt du kan tänka dig!

Torsdag (min födelsedag) spenderade jag faktiskt med att jobba..
När jag slutade på kvällen så var det dags för lite mera firande! =) Måste jue passa på nu! haha
En ännu galnare kväll och jag hade så sjukt roligt!

Det har inte varit lika roligt idag kan jag jue säga..
Men jag lyckades ta mig igenom dagen ändå.. ;)
Kom hem från jobbet för en stund sen och är trött, men måste som vanligt varva ner!

Ska upp och jobba igen om ett par timmar..
sen är det fest ännu en gång! =)

På söndag är det kryssning dessutom!
Shit vad jag kommer vara död på tisdag! Usch, men det är smällar man får ta ibland.. hehe

Nehe, om man skulle försöka sussa lite..

Pssst; It's too late to apologize..!


Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela