Sanna - Mitt i livet

Mitt 2007!

Publicerad 2007-12-22 18:58:10 i Allmänt,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte på semester ensam, tog körkort, fick jobb utomlands! =)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tog körkort! =)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, några stycken
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Kroatien, Holland, Finland..
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha i 2008 ?
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 25/6,
8. Vad var din största framgång 2007? Körkortet och att köra nere i Kroatien! Haha.. rena döden! ;)
9. Största misstaget? Att jag inte insåg vissa saker tidigare! 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Det känns inte som att jag har varit riktigt frisk under året. Kanske för att jag inte tillåter mig att vila. Dock mådde jag ganska bra efter Kroatien ;)
11. Bästa köpet? Min resa till Kroatien!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, kanske lite sprit och en hel del (kors i taket) resor!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min sommarsemester.. Människorna runt omkring mig!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? En hel del, mycket reagge.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit betydligt gladare detta år. =)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kanske att man skulle ha börjat träna..?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så mycket godis.. haha
18. Hur tillbringade du julen? Jag kommer att fira den med familjen.
19. Blev du kär i år? Nej, inte kär..
20. Hur många one night stands? Ett, men som kanske inte riktigt klassas som One-night heller..
21. Favoritprogram på TV? Helt klart Desperate Housewives! Och Greys anatomy..
23. Bästa boken du läste i år? Läst många bra detta år.. 
24. Största musikaliska upptäckten? Oj, har inte gjort nån större upptäckt. Lyssnar jue redan på allt.
25. Något du önskade dig och fick? Mm, en helt underbar sommarresa!! =)
26. Något du önskade dig men inte fick? Jo..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag var på Harrys och festade med mina vänner från jobbet! Shotkannor och allt vad det nu var.. =)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja en hel del, men på det stora hela så har jag haft ett bra år!
30. Vad fick dig att må bra? Kroatien, Amsterdam, alla sköna människor jag har haft runt omkring mig. ;)
31. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm, Dr McDreamy tror jag ;)
32. Vem saknade du? Saknade en hel del folk vid olika tillfällen.. Svårt att bara nämna nån.
33. De bästa nya människorna du träffade? Hur ska man kunna nämna någon bara? Har träffat så mycket otroligt, underbara människor detta året. Det är inte klokt va folk kan ha "a big impact" på en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela