Sanna - Mitt i livet

Sista helgen på jobbet..

Publicerad 2007-12-28 20:20:20 i Allmänt,

Ja.. så börjar mitt näst sista pass på Harrys om ett par timmar..

Har klarat av det näst sista passet på Tuna redan idag! Tiden gick ganska segt och det var mycket som behövde göras, men det har varit lite lugnare med folk idag i alla fall.

Gick i affärerna efter att jag slutat.. Var tvungen att lämna tillbaka två av plaggen som jag köpte på Gina igår.
Men lyckades med konsten att komma ut med fem nya plagg istället.. =)
Jättefina!

Skulle egentligen ha varit ledig idag.. Men ställer upp och jobbar. Som sagt är det jue sista helgen som jag ska jobba.. Efter att jag åker hem imorn natt från Harrys så är det slut på jobb!
Sen ska jag bara njuta av att vara ledig.. fixa med allt det sista som jag behöver göra. Ha roligt och festa mycket! ;)
Kul ska det bli! =)

Nehe.. om man kanske skulle ta och göra något vettigt istället för att sitta här!

cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela