Sanna - Mitt i livet

Trött!

Publicerad 2007-12-26 12:10:00 i Allmänt,

Juldagen gick väl ganska smärtfritt för min del.. i alla fall så skulle jag vilja påstå det.

Även fast det blev en hel del timmar att jobba så kändes det okej.

Lite trött nu kanske man säga.. Blev inte många timmars sömn och jag hade inte haft nått emot att ligga kvar i sängen!!

Men vi ska åka iväg till Norrköping till farbror med familj. Kusinen fyller 20 idag så det måste jue firas lite.
Ska bli kul att träffa de också.. Speciellt som jag nu ska åka snart. Dessutom har jag inte sett de på evigheter.

Får sussa lite i bilen.. ;)

Annars händer det inte så mycket idag.. Ledig från båda jobben. Så det blir till att vila! =)
Skönt ska det bli!

Jobbar imorn, fredag och lördag och sen får det vara slutjobbat för min del här hemma.
Behöver ha ett par dagar av ledighet innan det är dags att fara iväg.

Nyår ska jag jue till Gbg och sen kommer vi inte komma hem försän nån gång på tisdagen och då känns det som att det inte kommer vara så mycket tid kvar. Åker jue redan på söndagen sen. Så lite tid för familjen och vännerna vill man väl ha. Då kan det vara skönt att inte behöva tänka på jobb också.
Eftersom det så väl märks att jag inte kan kombinera de två riktigt som jag kanske skulle vilja. ;)

Nehe.. fixa sig lite innan det är dags att åka!

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela