Sanna - Mitt i livet

Usch..

Publicerad 2007-12-27 20:46:55 i Allmänt,

Kom precis hem från jobbet.. Det har varit en lång eftermiddag!
Mycket folk och mycket att göra.. Varor som tar slut och behöver fyllas på, men tiden räcker jue inte riktigt till.
Så det känns lite frustrerande!!

Hann med en liten runda inne på Gina och lyckades få med mig några plagg ut! ;)
Jättefina var de.. =)

Föräldrarna sitter här hemma och tittar på film från olika födelsedagar bla pappas och fasters och så..
Det är första gången jag ser min farbror sen innan han gick bort.

Han gick jue bort när jag var i USA under våren 2005. Och jag var inte ens på hans begravning.
Självklart har jag sett honom på kort, men nu så rör han jue på sig och pratar.. Det känns som att man bara skulle vilja sträcka sig in i tv:n och krama om honom! Och tårarna vill inte sluta rinna ur ögonen!
Trodde inte att jag skulle reagera på det här sättet.
Men när man ser honom på det här sättet så känner jag verkligen hur mycket jag saknar honom.

Nu är det jue inte så att jag inte har bearbetat hans bortgång.. Jag fick mycket stöd när jag var i USA och jag såg bilderna från begravningen och sörgde för hans skull när jag kom hem.. Men som sagt blev det bara lite konstigt att se honom nu.

Usch.. så det kan bli ibland..

image44
Min älskade farbror! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2007-12-27 21:06:21

Hej gumman. Tänkte bara titta in o säga att jag hoppas du får det bra på ditt nya jobb o ditt nya hem. Gott nytt år o en massa kramar Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela