Sanna - Mitt i livet

Dödstrött..

Publicerad 2007-07-01 21:02:51 i Allmänt,

Det är det minsta man kan säga..
Jobbade 17 timmar igår med ca 30 min rast! Först ute i Tuna och sen på Harrys..
Det var mycket folk överallt och det vart inte mycket dötid på något av jobben.
Men som sagt.. Mycket roligare när det är lite fart. Men man ska jue helst ha sovit mer än bara 3 timmar natten innan.
Det var nämligen nått pucko som messade mig HALV FEM på morgonen och påstod att jag var nån som hette Rickard och att jag varit med hans tjej! Det finns allt sjuka människor i världen.. Och jag som precis hade lyckats somna.. Så då var den natten förstörd.

Igår efter jobbet fick jag åka upp till akuten med en av mina jobbarkompisar. Han ramlade när han skulle hoppa över staketet efter jobbets slut och slog ut en hel tand.. med rötter och allt!! Det såg inte trevligt ut alls. Usch, ryser bara jag tänker på det. =(

Så mamma ringde och väckte mig halv tre idag.. och sen så var jag nånstans mellan sömn och vakenhet hela dagen. Fick kraft att ta mig ut till bilen och till Rixvideo för att sola lite.. Åkte och köpte lite gott och nu är jag hemma hos mamma och pappa för att lämna tillbaka bilen.
Ledig imorn faktistk.. vart lite förvånad.. Men tackar för den! Det sitter inte så fel efter den veckan jag haft!
Får se vad man hittar på.. förhoppningsvis är det fint väder så man kanske kan lägga sig i solen en stund. =)

Ikväll blir det bara dega i soffan med film och lite gott.. (ibland så måste man unna sig lite) =)
Lägger in lite bilder från den senaste tiden =) Bilderna är tagna med min kamera från mobilen så de är jue inte så jättebra.. men de får duga.


Bilder från Dannes avskedsfest



Såhär fint var det en morgon när jag skulle gå hem från jobbet (harrys)


245145-7
Såhär fina var vi när vi hade våran fest på Lotus.. =)

Nej.. nu ska jag åka hem..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela