Sanna - Mitt i livet

Gäsp!

Publicerad 2007-07-13 18:29:00 i Allmänt,

Fan va trött jag är!! Vill bara gå och gräva ner mig bland alla mina kuddar i soffan, en stor och skön filt, en bra film och kanske lite sällskap (?) haha..
Men nej.. det är klart att man ska jobba ikväll.. Gör man något annat eller?
Nu är jag nog inte ledig en enda dag försän det är dags att åka till Kroatien.. *pust* det kommer jue gå.. men det kommer bli tufft.. Lite mindre än två veckor kvar nu!! =)

Börjat med mina små inköp nu till resan. Köpte en ny digitalkamera häromdagen.. En jättefin rosa sak.. =)

image18
Jättebra bilder blir det med denna.. =)
Så det ska tas massa bilder under semestern..

Messade med Marija häromdagen och vi bestämde att jag skulle ta mig till Pridraga 30/7.. Så dagarna innan ska jag spendera nånstans i närheten av Split.. sen får vi väl se hur länge jag stannar i Zadar, men det blir ett par dagar över innan det är dags att åka hem igen. =)

Igår var jag hemma hos Carro.. Det var längesen vi umgicks.. Vi drack lite vin och satt och ladda ner massor med musik.. Massor med skön jugge-låtar.. =)
Min älskade syster.. du finns alltid i mitt hjärta.. och jag finns alltid här för dig!

245145-5 
Carro och jag på vägen hem från Kroatien -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela