Sanna - Mitt i livet

Haha

Publicerad 2007-07-14 20:05:09 i Allmänt,

Vilken seg kväll det var igår! Usch, trodde jag skulle somna efter halva kvällen.. knappt en kotte ute jue!
Men fick sluta tidigt iaf.. Tog jue inte så lång tid att städa som det brukar göra.

Dagen i tuna idag har även den varit riktigt seg.. Ska iväg snart och jobba på Harrys.
Sitter hemma hos Carro och ska umgås lite med henne innan hon drar iväg till partypinglorna i Aya Napa =)

Själv så har man knäppa jobbarkompisar på Harrys som fick en impulsidé att vi ska åka till Kristianstad (eller hur det nu stavas) inatt efter att vi städat. Det ska tydligen vara nån fest imorn på Banken en av de krogarna som ägs av samma personer som Harrys.. Så vi drar inatt och kommer hem på måndag igen. Helt sjukt galet jue! Men kul ska det bli. Blev ledig imorn eftersom det var så lugnt idag och det känns inte som att vi behöver vara två i Tuna imorn. Och på måndag så börjar man jue sent så det är ingen fara. Åker hem ganska tidigt..

Nej.. ska bränna en skiva och sen ska jag umågs med mina kära Caroline!
Ska ta massa bilder med min nya fina kamera och lägga upp de här sen.. =)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela