Sanna - Mitt i livet

Kroatien!

Publicerad 2007-07-29 17:49:58 i Allmänt,

Fick lite tid over efter dagens pass nere pa stranden!
Gud sa underbart det ar har!! Har bara varit har i fem dagar nu, men det kanns som att det har gatt langre pa natt satt..
Dagarna flyter ihop, jag behover inte stressa nanstans sa jag tittar inte mycket pa klockan. Det ar en valdigt harlig kansla som man snabbt blir van vid..
Men det ar ocksa konstigt att komma hit alldeles sjalv. Folket har tycker antingen att man ar helt galen eller riktigt modig. Det ar sa konstigt.

Resan hit gick val sadar skulle jag vilja pasta.. haha
Festade jue kvallen innan med Kristianstadpojkarna och det skulle ag val kanske inte ha gjort. Inte for att det inte var kul.. for det var det verkligen.. haha
Men fick i mig alldeles for mycket att dricka och alldeles for lite somn.
Slutade inte krakas forsan det var dags att kliva pa planet fran Budapest till Split. Och jag kan lova att jag var alldeles utmattad nar jag kom fram. Usch, onskar inte nagon en san resa som jag hade.

Val har nere har det inte varit nagra problem.. Hyr ett rum hos en gammal, liten tant som inte pratar nage engelska. Vilket gor att jag tvingas prata det lilla jag kan.. Vilket i sin tur ar ganska nyttigt. haha
Har inte gjort sa mycket under mina dagar utan mest nojt mig med att slappa pa stranden och bada i det underbara havet. Atit god mat.. men det har blivit sent pa kvallen eftersom det ar alldeles for varmt att ata under dagarna. Forstar inte hur folk orkar eller kan ata nar det ar sa har varmt.
Igar pa stranden sa traffade jag ett par Australienare som var ute pa luff i Europa. Vi hade en trevlig pratstund pa stranden och sen gick vi och at pa mitt favoritstalle (so far) F.
Oturligt nog sa skulle jue de vidare till Italien igar sa det vart inte sa mycket mer an det.

Ville ga och se Colonia som spelade pa en club har igar.. och fragade runt nar de oppnar osv..
Stotte pa min granne med sina vanner som forde en massa oljud pa balkongen. De bjod upp mig och bjod pa mat och dricka.. Vi gick ut pa en klubb som heter Vanilla eller natt sant. Sa det vart inge Colonia den har gangen heller. Men det gor inte sa mycket.. Hade skitroligt. Jag ensam med FEM pojkar. Tror ni jag trivdes.. ;) haha Kom hem efter sex imorse sa man har varit ganska seg idag.. Blev inte mycket somn under natten och varmen ar inte nadig! Men vad gor man? haha
Blev ocksa erbjuden bostad samt pojkvan har i Split. Av en kille som jag pratat med i fem minuter. Tyckte jag var ganska komiskt. Har kor de pa snabbt.

Imorn rattar jag mot Zadar och Marija och resten av ganget.
Jag har hyrt bil och ar nastintill livradd for att kora den. Iaf inne i stadtrafiken har i Split. De ar helt galna nar det kommer till korning. Men det kommer nog bli bra.. Far forsoka halla mig till mig sjalv bara.. haha.. det kommer jue sakert att ga bra. Suck

Nehe.. Dags att vanda hemat for en dusch..
Fattar inte att jag har en och en halv vecka till av denna underbara semester.
Ska bara ta det lugnt.. haha

Velika Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela