Sanna - Mitt i livet

Svensk!!

Publicerad 2007-07-24 17:57:17 i Allmänt,

Haha.. Min ansökan om svenskt medborgarskap gick igenom!!!
Papprena låg innanför dörren redan i fredags när jag kom hem från jobbet! =)
Så på EN ENDA DAG lyckades jag bli svenne.. haha.. inte för att det är nått speciellt med det.. förutom att jag blev 500(!) kr fattigare!

Igår så var jag i Västerås och fixade provisoriskt pass.. så imorn åker jag till arlanda tidigt! =))
GUUUUD VA UNDERBART DET SKA BLI! =)
16 underbara dagar som jag bara ska njuta och bara vara och ta hand om mig själv..
Njuta av god mat, havet, värmen och musiken och.. ja ALLT!
Känner mig som ett litet barn kvällen innan julafton. Det är helt sjukt!

Igårkväll fick vi oanmält besök från Kristianstad.. Kim, Dagge och Björne kom upp och käkade mat på Harrys. haha
De hade visst tråkigt där hemma.. De har bunkat hemma hos mig och idag har vi varit nere på stan och käkat och de har shoppat och sådär.. Ikväll ska vi käka på Harrys och sen ska vi festa lite.
Kul att festa nu innan man ska åka, men jag behöver väl inte gå och lägga mig kanske. haha

Så nu ska jag åka hem igen.. Kom över för att ladda över bilderna från kameran till datorn.. Har ganska bråttom så jag hinner inte skriva så mycket mer.

Får se om jag har tid över att skriva ett par rader under semestern..
Annars hörs vi när jag kommer hem igen.. =)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela