Sanna - Mitt i livet

Två och en halv vecka kvar.. =)

Publicerad 2007-07-07 18:30:28 i Allmänt,

Nu har nedräkningen börjat på allvar.. =)
Två och en halv vecka kvar tills jag ska åka på min underbara semester!!
Nu kan jag knappt hålla mig längre.. haha

Veckan som gått har väl vart sådär..

Måndag var jag jue ledig.. sov till ca 13.30! Hur skönt som helst.. kan säga att det var väl behövligt.
Åkte ner på stan en sväng och hälsade på Carro på jobbet. Gick till Harrys för att kolla upp hur många timmar jag lyckats skrapa ihop under juni.. Blev kvar där en stund och Micce satte mig på att lära mig menyn och vinlistan för att jag ska kunna börja min träning på serveringen. Satt med honom till ca ett och läste och lärde och studerade.

Tisdag jobbade jag ute i Tuna.. och sen ringde Fia och frågade om jag kunde tänka mig att jobba som "runner" i serveringen. Alltså springa med mat och dryck till gästerna. Självklart svarade jag fast jag jobbat 7 timmar redan. Började jobba halv sju och fick sluta halv tolv. Festade lite med Danne som kommit hem från Magaluf! Det var enda chansen jag hade att träffa honom.. Trots att han var i stan lördag-torsdag! Hur sjukt är inte det.

Onsdag.. jobb i Tuna igen och sen på Harrys. Det var helt okej med folk. Kände mig sliten och inte på det piggaste humöret.

Torsdag.. Jobb i Tuna och sen åkte jag hem.. lagade lite mat.. och slocknade på soffan!! Jag som hade miljoner saker som jag skulle göra!! Fan också.. haha
Vaknade till vid halv tio och slocknade igen efter ett tag.

Fredag.. Jobbade i Tuna för en gångs skull., och på kvällen på Lotus.
Det var riktigt segt att jobba.. inte alls mycket folk och man blev bara segare och segare jue mer tiden gick.

Idag har jag jobbat hela dagen i Tuna och ska iväg på Lotus och jobba senare. Imorn är jag ledig.. det ska bli skönt. Fan det känns inte som att man gör så mycket annat än jobbar och sover.. och det sistnämnda får man inte så fasligt mycket tid till heller.
Hemma hos mamma och pappa nu.. måste jue komma på besök hit också ibland. Kolla mejl och sånt får man passa på också.. haha
Hoppas på att bror min ska få ordning på sin laptop så att jag kan sno den stationära så länge tills jag också kan köpa mig en laptop.. =) Vet bara inte vart jag ska ställa skiten nånstans.. I nått hörn i vardagsrummet kan jag tänka mig.. Men det får duga så länge.

Åååååhhh! Jag hoppas verkligen att tiden går snabbt nu.
Vill inte vänta längre..

Pridraga
image17
Precis utanför den här bilden så kommer jag att ligga i början på augusti.. =)
Det ska bli alldeles underbart!

Bol!
245145-6
Hit ska jag också åka!! =)
Nehepp

Velika pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela