Sanna - Mitt i livet

Crazy weekend..

Publicerad 2007-06-05 21:32:00 i Allmänt,

Jobb fredag; Arvingarna på Harrys fick verkligen igång folket. Kul att lyssna på de och än håller sig Eloise =)
Helt okej att jobba alltså..

Lördag; Lotus.. inte så mycket folk.. så det fanns tid till att tjabba lite folk och även att dansa! Speciellt trevligt var det att träffa en person.. =) Tack för att du fick mig att skratta ;)

Söndag; Personalmöte med tjejerna från Tuna. Väldigt trevligt och mysigt. Middag på Ming Palace och ett sommar-schema som blev gjort. Blev ledig 11 dagar under sommaren om man inte räknar med de dagarna när jag ska åka på semester. Ganska häftigt, men det känns ändå som att man är mer ledig nu än vad man varit de senaste somrarna.

På kvällen sen var det fest. Förfest hos mina gamla roomies. =) Danne ska jue åka till Magaluf imorn, så det var som en avskedsfest för honom. Plus självklart en anledning till att festa.. Söndagar är roliga dagar att festa.
Tog massa bilder med min mobil, ska lägga upp så fort jag kan.
Förfesten var riktigt trevlig och sedan bar det av ner till "Bakfickan", alltså nya Nybron. Skön musik, roligt folk =)
Blev omplåstrad eftersom smidiga Sanna lyckades trampa på en glasbit och blödde som bara den. Men det stoppade mig inte.. Fick mig ett gott skratt nere på toan och sedan var det bara att dansa vidare.

Vaknade igår morse med jordens förkylning.. Helt täppt överallt! Inge skönt alls. Febern kommer och går och det känns som att huvudet är 10 storlekar större. Ändå kan jag inte sitta hemma. Det har jue varit helt underbart väder och jag klarar inte av att bara sitta hemma.

Sitter hemma hos Danne och Fidde.. Danne har packat sitt släp nu och imorn åker han.
Vi ska väl ut och umgås en sväng tror jag. =)
Det är fan fullt på varenda uteservering ikväll.. alla vanliga svenssons är jue lediga imorn.
Själv så jobbar man 11-17 i Tuna och sedan börjar jag 22 på Harrys och jobbar hela natten medans alla andra festar gärnet!!  Men, men det är som vanligt..

Usch.. Jag saknar dig redan Daniel! Vill inte att du ska åka ifrån mig! Vad ska jag göra utan dig?? 
Plus att du vet att du inte kommer klara dig utan mig.. ;) Nee, skoja bara! Men jag hoppas Du håller vad du lovar.. Att du ska komma och hälsa på! Sen får jag komma till dig =) Hamna nånstans där det är riktigt varmt ;)
Love you roomie..


Nehej.. dags att dra nu.

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela