Sanna - Mitt i livet

Körkort!!

Publicerad 2007-06-27 17:17:57 i Allmänt,

YEEEESSSS! Jag klarade det! =)
Hade uppkörning i måndags och klarade det faktiskt!! Så nu har man körkort.. Känns riktigt bra! Nu är det bara egen bil som fattas! Och det har man satt ögonen på.. en riktig "Sanna-bil" ;) Hoppas på att den ska bli min.

Helgen var underbart bra. Ledig alla dagarna! =)
Kul i borsökna hemma hos Peros föräldrar.. Alla var rätt så sega efter våran fest i fredags, men det gick ändå. =)
Åkte ner till Lotus och träffade Miso.. trevligt, trevligt. ;)
Vi spenderade söndagen i varandras sällskap också.. =) Fikade och käkade lunch på Java. Riktig söndag! Jättemysigt. =)

Måndag var jag ledig.. Uppkörning och sen så var jag ute och snurrade. =)
Annika, Nathalie och jag åkte till Strägnäs och käkade på en restaurang nere i hamnen. Riva, tror jag den hette.. Det är juggar som äger den och när vi klev ur bilen kände jag lukten av cevape.. =)
Det var så otroligt mysigt! Solen sken och det var jättefint där nere i hamnen. Det kändes som att vi var utomlands! Helt underbart! =) Självklart var jag tvungen att äta cevape.. =) och de var jättegoda! *mums*

Snacka om att det kändes konstigt att komma tillbaka till jobbet igår efter fyra dagars ledighet..
Jobbade förmiddagspasset i Tuna och sedan så jobbade jag Harrys på kvällen.. Snacka om att det tog emot att kliva upp på morgonen och jag ville gråta när jag skulle ta mig till jobbet på kvällen. Man hinner vänha sig snabbt vid ledighet när man har roligt och får tiden att gå.. ;)

Nehe.. jobbat idag och ska jobba igen om några timmar. *suck*
Fick mess från Marija nere i Kroatien.. Hon skrev att det är så otroligt varmt därnere och att hon längtade massor tills jag kommer ner.. och det kan jag säga att det gör jag med!
En månad kvar.. sen är det dags! Kan knappt vänta längre.. Jobbiga är att jag är inte ledig mer än en dag i veckan fram tills att jag åker.. Så det kommer att bli en tuff månad. Men, men.. det blir nog säkert bra.

Nej, ska gå och äta lite..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela