Sanna - Mitt i livet

Onödigt vetande

Publicerad 2007-06-08 23:39:53 i Allmänt,

OM MIG;
namn;
Sanna
ålder; 21 (22 i december)
familjemedlemmar:  Mamma, pappa, två bröder, syster och hennes två barn
pojkvän/flickvän; Nope
husdjur; ingen speciell djurvän.. men Carros Tindra skulle jag inte ha nått emot att ha hemma =)
boende; lägenhet
närmaste vänner; Carro, Annika, Philippa, Sara, My

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
blyg; nja, ibland kanske
smart; Haha.. har mina stunder
långsam; På morgonen
stressad; Hmm.. något bara
tålmodig; inte lika mycket som jag skulle vilja alltid..
djup; japp
öppen; jajamensan
ärlig; jodå.. kanske inte alltid
positiv; Beror på
kär; hmm..
rolig; ibland.. =)
ansvarsfull; jodå..

(VÄNSKAP) JAG HAR;
svikit en kompis;
Har nog hänt
förlorat en bästa vän; Ja, och det gör fortfarande ont
sagt att jag älskar en kompis; Självklart
sovit med en killkompis; jupp
sovit med en tjejkompis; Japp
pussat en av samma kön; yes
strulat med en kompis; hmm.. det har nog hänt
haft sex med en kompis; det med..
slagit en kompis; på allvar då eller?
vänner som vet allt om mig; yes
berättat hemligheter; Japp

(KÄRLEK) JAG HAR;
blivit sårad; oj.. japp
haft stadigt förhållande; yes
tagit någons kille/på-g-kille; mm.. det har jag.
krossat någons hjärta; kanske..
gett någon ditt hjärta; Jupp.. stora delar är nog kvar där också
"playat"; Nja.. inte min stil
sagt att jag älskar någon och menat det; Jepp
sagt att jag älskar någon, och ljugit; Nope
varit otrogen; hmm.. nej, men varit "den andra kvinnan"

FAVORIT;
person; Det ni.. =)
pryl; min cd-spelare.. =) massor bra musik
förälder; jag älskar båda lika mycket..
film; hmm.. kan inte välja
händelse; Hur ska man kunna välja? Studentbalen kanske? =)
plats; Kroatien.. lätt! Havet, maten, musiken, människorna.. LIVET! =)
frukt;  gärna alla i en sallad.. *mums* men okej, nektariner kanske slår lite högre =)
bär; jordgubbar, gärna när man plockar själv.. och vindruvor från en viss plats i Kroatien =)

JAG HAR;
sytt; i skolan.. inte på sjukhus
opererat mig; nej, tack gode gud
cyklat omkull; japp, senast 2005 när jag var i USA :S massor ont gjorde det.
kissat i sängen; när jag var väldigt liten?
monat; haha.. nee
sjungit i duschen; alltid.. =)
hoppat bungyjump; usch
kallat någon hora; usch ja.. det händer när jag är arg
satt mig på en humla; hehe.. nee ni
fobi för något; spindlar kanske..
sett någon dö; nej.. usch
varit på begravning; alltför många gånger..
sagt att jag hatar någon; oj.. ja ett x antal gånger. Det finns många som förtjänar det
bytt ut mjölk mot vatten i mjölkpaketet; varför skulle man göra det?

LIVET;
svart eller vitt;
vitt
rött eller blått; rött
skriva eller tala; Tala
vatten eller cola; cola, men vatten är alltid gott
nagelbitare; nepp
mobil eller mp3; Mobil (för min har mp3 också) =)
snygg eller charmig; mer charmig kanske.. =)
kille eller tjej; killar måste jag väl svara här tror jag..
lösgodis eller choklad; lösgodis
frukt eller grönsak; gillar frukt och grönsaker..
tjej- eller killkläder; tjejkläder,
film eller serie; film självklart
festa eller softa; kan inte välja..
cider eller öl; cider, aldrig lärt mig tycka om öl!
sommar eller vinter; SOMMAR ! såklart..
fredag eller lördag; Lördagar
ljus eller lampa; Ljus
övervikt eller undernärd; varken eller
kärlek eller vänskap; båda vill jag ha
pappas eller mammas mat; bådas.. =)
bio eller hemmakväll; Hemmakväll
samvete eller egoist; Samvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela