Sanna - Mitt i livet

What to do?

Publicerad 2007-06-08 18:17:32 i Allmänt,

Gud jag får nästan panik när jag tänker på att jag ska spendera kvällen hemma.
Skulle ha jobbat istället..

Okej, jag vet att jag är sjuk, men kom igen.. ingen dator, ingen dvd.. vad ska jag göra hela kvällen kommer jue gå under. =/ Vill verkligen inte.

Blev bjuden till Köping av alla ställen.. Kanske inte den roligaste av städer i sverige.. Men det hade varit roligt att träffa en person där iaf.. Fast frågan är om jag vill att den här personen ska se mig såhär som jag är nu när jag är sjuk. Mina host- och nysattacker är jue inte de finaste. haha. Man känner sig sådär lagom fräsch.

Nehe.. en kvart kvar av jobb. Dags att börja städa kanske.

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela