Sanna - Mitt i livet

Göteborg

Publicerad 2007-05-12 17:47:34 i Allmänt,

Så sitter man nere i receptionen på Scandic Backadal. Det var en ganska intressant resa.

Vaknade imorse och mådde inte alltför bra eftersom det var alldeles för mycket festande igår.. =/
Men kul var det faktiskt. Vi var alla hemma hos Annika och festade och sedan drog vi vidare till Lotus. Det var väl sådär ute. Har varit roligare, men det var ändå skönt att få shaka lite.. =)
I alla fall.. skulle åka iväg med tåget först till Katrineholm och sedan byta för ett tåg mot Gbg. Resan till K-holm tog inte ens en timme och ändå höll jag nästan på att kräkas. =( Inge roligt alls.
Resan mellan K-holm och Gbg tog ca två timmar.. Fick åka baklänges, det var äckligt varmt och killen brevid mig satt och pimplade öl! Bara lukten fick mig att vilja spy!

Väl framme i Gbg så kände jag mig alldeles lost. Det var så stort inne på terminalen att jag inte ens visste åt vilket håll jag skulle ta mig. Besökte en toalett där de hade personal som tog betalt för besöken. Lite kroatien-känsla.. =)
Sen spelades det musik där inne också. Det är inte varje dag som man stöter på något sånt. haha
Jag satte mig på bussen som skulle ta mig till Backadal, som ligger ca 5km från centrum, och helt ovetande om vart hållplatsen ligger så åker jag förbi den och hamnar tillslut i Kungälv! Japp då har man sett en liten del av den också.. haha. Hoppade av och klev rakt över vägen för att ta nästa buss tillbaka.. och lyckades sedan kliva av ordentligt och hitta till hotellet. =) Rummet är fint och ljust med tv och ett underbart fräscht badrum. Det enda jag saknar är badkar. Vart har de tagit vägen?? Det var längesen jag bodde på hotell med badkar. Gud det skulle verkligen inte sitta fel just nu. 

Usch, hur länge kan man vara bakis? Mår fortfarande riktigt illa.. Undrar om jag kanske skulle behöva äta nått?
Det ligger faktiskt ett McDonalds på andra sidan vägen.. och precis här bredvid så ligger det en statoil. =)
De verkar ha ganska god mat här i restaurangen, men det är jue inge roligt att sitta själv och äta sådär.. 
Första smaken av hur pappa har det när han är ute och reser.. och en liten försmak på hur jag kanske får det om jag någon gång i framtiden också lyckas med att bli säljare. 
Tanken med hudvården är jue att jag ska lyckas.. Det skulle verkligen vara underbart. Trivs så otroligt bra med det här jobbet.. Få bestämma sina egna tider, sin egen lön och helt enkelt vara sin egen chef. =)
Och sen att produkterna är guld värda.. ja det gör saken bara ännu bättre!
Är du nyfiken på vad det är för något så skriv en kommentar så kan jag mejla eller nått sånt. =)

Annars är jag ganska förväntansfull inför imorn. =) Det ska bli kul att träffa Marie och Lena och de andra tjejerna. Trevlig lunch och mycket föreläsningar.. Mycket bra utbildning. Sedan blir det lite skoj på kvällen också! 
Så det kan nog vara bra om jag tar det lugnt ikväll.. Blir nog en kväll framför tv:n med något gott..
Ska jue faktiskt vara i Mölndal klockan 11.00 imorn.. Har ingen aning om hur jag ska ta mig dit. Men det blir väl taxi.. Skulle ta en kvart att åka.. så det kan jue inte bli alltför dyrt tycker man. 

Jaja.. ska ta mig en promenad snart..

Caooo ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela