Sanna - Mitt i livet

Jahapp

Publicerad 2007-05-04 18:00:03 i Allmänt,

Så gjorde man som alla andra och skaffade sig en blogg..

Sitter i min butik nere på stan och har väldigt tråkigt! Inte så många kunder idag. Vädret gick från soligt och blåsigt till grått och blåsigt.. Bara det inte kommer nå snö mer.

Första helgen på länge utan krogjobb.. What to do? Ska nog bara hem till mamsen och papsen en sväng. Imorn kanske man tar en sväng ut. Inge drickande, men kul att träffa folk iaf.
Ringde idag till Harrys för att kolla upp om de kanske ha nått jobb ledig.. Cecilia som jag pratade med tyckte att det lät intressant.. så hon skulle ringa tillbaka till mig imorn. Vem vet.. det kanske fixar sig med pengar till semester och körkort och allt vad det nu är man ska ha pengar till.

Körkortet förresten.. Inte så mycket kvar nu. Halkbanan bokad till den 16/5 och jag hade faktiskt redan fått min uppkörningstid! Det är ännu ganska långt kvar, men ändå.. Bara att ha den bokad känns väldigt bra. Det här trodde jag verkligen inte i julas när jag tänkte på att jag måste ta tag i körkortet. Det känns så otroligt bra! =)
Kanske har det innan jag åker till Kroatien! =) Det skulle inte vara dåligt! Lättare att ta sig till Zadar när man ska dit. Och till Pridraga.. för dig ut går det jue inga bussar! hahaha..
Gud va jag längtar! Messade med både Marija och Matija runt påsken och de skrev båda att de verkligen såg fram emot att träffas igen! Känns nervöst och pirrigt (har jue inte träffat de på snart två år) samtidigt som jag känner mig väldigt lycklig över att det kommer att hända!

Fan va ute Två hela gånger i helgen som var..
Lördag hade Milan fest så vi var där ett tag. Kul att dansa till juggemusik! Jag och Malin är bäst på det.. haha!
Sen gick vi ut på Lotus en sväng.. det kunde ha varit roligare!
På Valborg var vi hemma hos Danne och Fidde och förfestade.. drog sedan ut på Lotus igen!
Det var längesen jag hade så roligt faktiskt.. Det var ett roligt gäng som vi festade med.. Vi brukar jämt ha roligt och denna kväll var inget undantag! Träffade på en massa intressanta personer.. =)

Annars denna vecka har det inte hänt så mycket.. mest jobbat som vanligt!
Får väl se nu vad som händer med alla jobben.. Ute i Tuna är man jue säker iaf.. hehe

Nehe.. snart dags att gå hem! Pappa ska komma och hämta mig så ska jag få köra hem.. =)
Gud vad jag längtar tills jag får sitta själv i bilen!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela