Sanna - Mitt i livet

Snark

Publicerad 2007-05-11 17:33:25 i Allmänt,

Det är så sjukt tråkigt här på jobbet idag.. Knappt en enda människa ute jue. Och så ska man sitta här lite mer än en timme till innan man får gå hem. Känns så jävla värdelöst! Tankarna kommer och går och det är inte alltid det lättaste. När man är på jobbet ska man jue lyckas skjuta undan de. Det är jue därför man jobbar. Eller?

Min underbara mamma var precis här.. Hade köpt en flaska vin till mig för kvällen. =) Som de ställer upp för mig, mina föräldrar. Älskar de så mycket för det. Det är fan sant att när man blir äldre så uppskattar man de mer.
Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan de.

Så många människor som kommer och går i ens liv.. Det finns många som jag önskar hade stannat. Men det finns också många som valt att stanna och jag tackar de otroligt mycket för det. Mitt liv utan de skulle inte varit roligt! Så många skratt och även lite gråt som vi gått igenom tillsammans. Sjuka saker som vi gjort och som man idag kan skratta gott åt. Sorgerna som kantat våra liv har vi försökt att komma över tillsammans och under det senaste året när läget inte varit det bästa för min del så är jag så otroligt tacksam för att jag har haft de människor som finns vid min sida. De vet vilka de är så jag behöver inte nämna några namn.

Som sagt finns det människor som jag önskar hade stannat.. Vissa mer än andra. Folk som också lämnat sår och spår som är svårläkta. Varför gör vissa människor så? Fattar de inte hur mycket det sårar?

Usch, det va jue inte det här jag skulle skriva om..
Se vad som händer när man har alldeles för mycket tid till att tänka.

Undrar vad man ska äta idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela