Sanna - Mitt i livet

Åååååhhhh!

Publicerad 2007-11-14 01:12:54 i Allmänt,

Så frustrerad!

Vet inte vad det är med mig!! Känner mest bara för att skrika hela tiden!
Och jag kan inte förklara eller sätta fingret på vad det är!
Känner mig instängd i mitt eget liv ena sekunden och andra sekunden så känns det som att jag får panik över alla nya saker och förändringar jag har i mitt liv!
Alla dessa tankar gör det svårt att sova.. och palla sitta uppe halva natten med tusen, miljoner tankar som far runt i huvudet. Vem orkar med sånt? Vem har ens tid med sånt?

Det är mycket som sker runt omkring mig just nu.. Och jag behöver hålla mig skärpt och fokuserad!
Men hur jag ska klara av det vet jag faktiskt inte.

Åååååååååååååååh! Vad är det med mig?
Gud vad jag önskar att jag visste..

Vart håller mitt liv på att ta vägen? Vad är det meningen att jag ska göra härnäst?
Vill jag verkligen längre? Är det bara för att allt börjar bli så verkligt?
Ångest och panik bara tränger på som att det inte fanns en morgondag!

Just nu längtar jag bara tills Michiel kommer!
Ett par dagars ledig då jag inte behöver tänka på något alls! Gud va skönt!
Då ska jag bara njuta och ha det bra.. inget annat krävs av mig! Helt underbart ska det bli..
Både jag och Michiel ser fram emot den här lilla trippen! Han har också en hel del att stå i där hemma.

Bokade hotell häromdagen för första natten han är här!
Men virrig och snurrig som man är så glömde jag bort att boka sista natten.. Haha..
Men jag kanske vill att vi ska bo på ett annat hotell den natten.. mm, det vill jag! Har jag sagt. =)

Det finns en del människor som jag saknar fruktansvärt mycket i mitt liv.. På ett eller annat sätt.
Människor som inte finns kvar av en eller en annan anledning!
Saknar människorna på olika sätt.. under olika tidpunkter. Ibland kan det bara vara att jag önskar att jag kunde prata med de.. och ibland kanske att få en kram!

Usch.. kvällen blev ingen bra kväll och det bådar inte speciellt bra för natten heller.
Men får göra det bästa av det. Häcka lite framför datorn tills John Blund bestämmer sig för att komma och hälsa på

Velika pusa ;)


Här är några som gör mina dagar lite lättare iaf. Volim te! =)
image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela