Sanna - Mitt i livet

Brrrr

Publicerad 2007-11-16 17:29:23 i Allmänt,

Jag fryser!! Det ar svinkallt i den har butiken!!
Jattebra for min kara forkylning..

Funderar pa vad man ska hitta pa ikvall nar man ar ledig..?
Jag bestamde mig for att forsoka ta ledigt imorn ocksa.. Men far inte tag i nagon. Sa det blir nog att jobba iaf.
Det hade varit trevligt att ga pa Dijanas fest, men det far bli en annan gang.

Hatar den har datorn!! Sa himla irriterande nar man inte kan gora nagot med den!!
Maste kopa en egen laptop nu nar jag far mindre utgifter. =)

Fick hem telerakningen iaf nu for hemtelefonen som jag sa upp typ mindre an en manad efter att jag tagit abonnemanget. =/ Over 1000:- blev det iaf. Denna gang for att det var den dar engangskostanden, manadsavgiften for halva oktober och hela november.. och sen har de tagit en avgift for att de stangde av min telefon innan uppsagningstiden ar slut! Kostnad: ca 370:- Fattar inte varfor de ska ta ut den avgiften!! Skitirriterande!

Nehe nej.. En timme kvar nu.
Tiden har gatt fortare idag an vad det har gjort de senaste veckorna. Skont maste jag saga..
Far snart ga hem.. Da ar problemet vad man ska hitta pa ikvall. Men det blir nog sakert bra vad den an blir..
Fast risken finns jue att jag kommer hamna pa soffan framfor tv:n.
Det var langesen man spenderade en fredagkvall pa det sattet.. haha. Kanske skulle vara skont iaf?
Hmm.. far se. Skulle faktiskt bara vilja ga ut och kaka lite och bara ta ett glas vin eller natt.. DET va ocksa en evighet sen man gjorde..
jaja.. det blir var det blir!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela