Sanna - Mitt i livet

Confused

Publicerad 2007-11-09 17:47:22 i Allmänt,

Har en forvirrande kansla.. Kan inte forklara varfor och vart den kommer ifran.

Den sitter i magen och kryper upp mot brostet och tapper till!

Om jag bara visste vad det var.. Men det ar val det att det ar ganska mycket just nu.
Har jue fortfarande en hel del att packa i lagenheten.. och sa maste den stadas och jag har absolut ingen som helst aning nar jag ska hinna med allt.
Jag vet att jag kanske skulle ta och vara lite ledig fran jobbet, men jag vill verkligen inte det.

Eller ja, nar Michiel kommer ska jag vara ledig. 5 hela dagar! =)
och sa skulle jag vilja vara ledig den 24/11 ocksa. Tydligen nan konsert i sthlm. Jugge-fest som vanligt =)
Det ar jue det enda jag har lust med nufortiden. Krogen ar man jue ganska "matt" pa eftersom jag anda ar dar jamt och standigt. haha.. Men jag alskar verkligen att ga pa de dar festerna, med musiken, dansen.. och manniskorna ar sa roliga.

Det ar faktiskt fest imorn pa Slottskolan.. men kunde inte ta ledig eftersom jag var ledig forra lordagen. Men det var det absolut vart! =) Ska nog forsoka bli ledig till den 24.. Skulle vara ganska trevligt.

Kul om de har varnat for blixt-halka inatt.. och sagt att om man bara har sommardack pa bilen sa ska man absolut inte ge sig ut pa vagarna.. Men vad ska jag gora? Maste jue ta mig hem.. Ooooohhhh! Har jue aldrig kort nar det ar halt.. Eller det var jue typ slask ute nar jag borjade ovningskora, men det raknas inte.. Eftersom det inte var speciellt halt! Och sen tog jag jue kortet pa sommaren! Sa nu ska jag lara mig kora pa riktigt nar det ar halt. Lite nervos for det faktiskt.. Usch, nu har jag erkant det. Haha

Tiden gar sa otroligt sakta vissa dagar.. Det kanns som att jag suttit har en hel evighet! Och jag var nastan helt overtygad om att nan maste ha vridit tillbaka klockan en timme nar jag sag hur lang tid jag har kvar har!
Ivag sen till Harrys ocksa..

Usch, det ar sa javla kallt har!! Sitter med en motorvarmare pa for att jag inte ska frysa, men gor det i alla fall.. Maste lara mig att kla mig mer.
Men jag har verkligen kommit underfund med att jag ar fodd i fel land!! Nagot gick fel nar jag foddes.. haha
Jag avskyr kylan och vill bara ha varme.. Anda ar bada mina foraldrar fran NORRA FINLAND! Dar de har typ TVA METER sno fram tills efter pask! Haha.. Helt sjukt.
Jag trivs bast i sol och varme! Dar jag inte behover vara pabyltad med en massa klader och dar man inte ser ett enda litet spar av sno och slask.
Visst kan jag tycka att det ar jattefint nar hela landskapet ser ut som ett julkort, med sno som ligger som ett tugnt tacke over allt. Men vafan.. Det ar for kallt!!



Im hanging on your rope got me ten feet of the ground
Im hearing what you said but I just cant make a sound
Tell me that you need me then you go and cut me down
But wait..
Tell me that youre sorry didnt think I turn around and say

That its..
Too late to apologize

Id take another chance, take a fall, take a shot for you
I need you like a heart need a beat but its nothing new
I loved you with the fire red, now its turning blue
And you say "sorry" like the angel heaven let me think was you
But Im afraid..

Its too late to apologize..


Beautiful song!! =) Just love, love, love it!!

Nehe.. nu har jag val svamlat fardigt skulle jag tro.

Cao ;)

P.S.. det snoar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela