Sanna - Mitt i livet

Dangerously confused!!

Publicerad 2007-11-28 02:47:05 i Allmänt,

Skönt att ha varit ledig idag..

Men tiden har gått så otroligt sakta. Vid nio så trodde jag verkligen att klockan var runt tolv!!
Men jag har inte klättrat på väggarna som jag annars brukar göra utan försökt att njuta ordentligt!

Var en sväng förbi Harrys och skulle hämta upp min kamera som jag råkade lämna kvar där i helgen!
Pratade lite med mina kära arbetskamrater..

Det blir en krogkryssning den 16/12 som det är en del folk som ska åka på..
Ska bli riktigt skoj!! =) Fira min födelsedag ordentligt ska jag göra! =)

Jag och Martin har kollat på film ikväll.. "Surf's up" och "Peter Pan"
Båda tecknat! =)

Nu sitter jag här hemma och kan inte sova.. Eller snart kan jag nog det.
Börja känna att ögonlocken blir tyngre och tyngre nu.

Jobbar 10-15 i Tuna och sen är jag ledig..
Fest tydligen imorn kväll! My åker jue till Norge torsdag eller fredag så det gäller att festa av henne en sista gång!
Utgång? Ja, troligtvis..

Kanske har hittat ett sätt att vara ledig på lördag också så man kan följa med på Tunas P-fest!
Det skulle vara skoj..
Får jue inte missa när Sara ska träffa sin blivande man!! ;)

Nej.. annars är det en hel del som snurrar i skallen och jag vet inte hur jag ska få nån ordning på allt!
Vet bara att jag måste klura ut det snart.. Blir så trött på mig själv!

Bestämt mig för att lyssna på min kropp nu och börja ta det lite lugnare i alla fall..
Efter det som hände i lördags så är det inte värt det!
Men frågan är hur en arbetsnarkoman som man själv är ska lyckas med det?
Det löser sig.. ;)

Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela