Sanna - Mitt i livet

Irriterad!!

Publicerad 2007-11-30 08:59:41 i Allmänt,

Har precis kommit hem från besiktningen av lägenheten!

Så jävla irriterad!!!

Tydligen så måste jag tapetsera om en av väggarna i sovrummet pga hålen från de två hyllorna jag har haft uppsatta! Jag har ingen aning om vad det är för tapet och jag vet inte om jag kommer att ha tid att göra det själv!
Om inte.. så måste jag bekosta en målare som ska komma in och göra jobbet!

Det är inte så mycket.. alltså en vägg är inte så farligt. Men orsaken till att jag måste göra det tycker jag bara är så otroligt löjlig! "Så många hål i väggen på så kort tid.. Du flyttade jue in i februari.." Tror ni att jag fick nån ersättning för de hål som jag hade i väggen när jag flyttade in?? Nej inte alls..

Jaja.. självklart förstår jag också att det inte är så trevligt när man ska flytta in i en lägenhet..
Men det irriterar mig bara så fruktansvärt mycket.. Och ännu en sak att behöva bekymra sig om!! Orka!

Ska gå och lägga mig en stund till.. så man orkar med dagen!
Massor trött forfarande.. blev inte så mycket sömn inatt =/

Cao ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-11-30 09:01:48

fan vad jobbigt :/ hoppas det löser sig.

Postat av: Fridah

Publicerad 2007-11-30 09:08:12

oj ;/ .... jobbt.. men det lsöer sig.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela