Sanna - Mitt i livet

It's my life!

Publicerad 2007-11-23 03:02:42 i Allmänt,

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen..
Kan som vanligt inte sova!

Egentligen så slutade jag jue klockan ett.. Ställt iordning på övervåningen på Harrys då vi har ett sällskap på nästan 100 pers som kommer imorn och ska äta buffé. Så det blir lite knappt om tid imorn..
Skönt att ha en del gjort i alla fall!

Musiktävling som vanligt på torsdagar och Micke ropade upp mig för att sjunga..
Det gick väl sådär! Kanske.. jag vet inte. Men trevligt var det i alla fall!

Vet inte vad det är med mig.. Helt låg nu igen.
Varit på ganska bra humör idag under dagen.. Fick sova länge imorse och har inte behövt stressa.
Men har ändå under kvällen känt att det är någonting som inte är riktigt okej!
Och som vanligt kan jag inte sätta fingret på det!

Helgen närmar sig och det är jobb igen!
Ska väl försöka köra några lådor imorn från lägenheten innan jag börjar jobba..
Så jag kan börja städa på söndag.. Känner inte alls för att göra det. Tänk om man bara kunde sticka!
Vad skönt det skulle vara! Men med vuxenlivet så kom jue ansvaret också.. Hur sugit är inte det? Bläh!!




Blir så otroligt irriterad på människor som tror att de är bättre än andra!
Vem fan tror du att du är?? Tror du att du kan döma mig för något som du inte vet ett jävla skit om?
Gå där med näsan i vädret.. jag hade sjukt mycket respekt för dig tidigare.. Men den respekten är långt borta nu. Jag skulle kunna spotta på dig om det var så!! Du betyder ingenting för mig, men tro inte att jag tänker låta dig döma och trycka ner mig! Du är en liten människa och jag vet vad du gjorde förra året!!
Att du inte har mer självrespekt.. Du är inte 14!
Jag skulle skämmas om jag var du.. Du förstår nog inte själv hur patetiskt du beter dig!
Men öppna ögonen och väx upp!


laku noc..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela