Sanna - Mitt i livet

Måndag..

Publicerad 2007-11-05 17:22:11 i Allmänt,

Jobbat idag..
Känner mig fortfarande lite trött faktiskt.

Ska börja packa i lägenheten idag.. Känns bara halvbra måste jag erkänna!
Allt har gått så fort och jag hann jue inte riktigt tänka över hela saken. Men det kommer att bli bra så småningom.
Och nu kommer jue Michiel också och hälsar på.
Ska typ fira min födelsedag lite på kryssningen också. =) Så det känns jue lite extra roligt att få göra nått annat också. Ska bli riktigt intressant att se hur Michiel tycker om Sverige och Finland.. och kryssningen också. =)

Kallt kommer det att vara i alla fall. Det var tydligen 15 grader därborta häromdagen när vi pratade. Och här kom årets första riktiga snö.. Haha. Han lät lite skeptisk till det..
Men, men.. det kommer bli kul. =)

Nehe nej.. ska åka hem nu! Få lite ordning. Det kommer jue inte att finnas så mycket tid att städa och så..
Men blir visst av med lite möbler imorn redan. =/

Jaja.. det löser sig!

Pusa ;)

image39
Visst är vi söta.. =) Jag och Dijana utanför Borgen i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela