Sanna - Mitt i livet

Oh mi god!!

Publicerad 2007-11-23 15:14:32 i Allmänt,

Jag hade fått mejl från Emma i Amsterdam..
Skickade jue mitt cv till henne som hon skulle lämna vidare till sina chefer.
Hon skrev; "du kan nog räkna med att få jobbet.. om du fortfarande vill ha det.."

Okej.. klart jag skrev att jag vill ha det och att jag väntar på att de ska ringa! (Vilket kunde ta en tid eftersom tjänsten inte var officielt ledig än).. Men nu skakar jag fan i hela kroppen!

Mejlade tillbaka och tackade för hjälpen..
och då skrev hon tillbaka att vi ses nog snart och att jag skulle njuta av "svärje" så länge!!

Skratta eller gråta..?

Skratta såklart.. är jag dum eller??
En möjlighet till jobb, papper och allt i amsterdam! Hur puckad får man bli..
Men jag är lite av en chicken när det väl gäller!

Nu har jag jue inte fått jobbet än.. Men blir det så... så tar jag det!!
Så! Nu är det bestämt!

Shit...

Måste börja fixa mig för jobbet..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela