Sanna - Mitt i livet

Pissdag!!

Publicerad 2007-11-18 04:57:00 i Allmänt,

Blev inte mycket sömn innan man var tvungen att stiga upp för lördagens händelser vilka var;

Jobb ute i Tuna som startade lite efter 10.00 (blev lite försenad).
Mentalt så dök jag nog aldrig upp till jobbet och hela dagen kände jag mig som i dvala nästan.
Humöret steg i alla fall lite när jag åkte hemåt.

Köpte mat på Thai Classic.. Var jue på väg till Ming Palace när jag kom på att de faktiskt inte har öppet!! Usch, va så sugen på min mat. Men nej, det fick jag inte.. =( Men thai-maten var också god! =)

Åkte hem till Dijana innan jag skulle iväg och jobba. Det var trevligt, inte så mycket som hände egentligen.. Men kul att träffa lite människor! Önskade verkligen att jag hade fått vara ledig. Ångrade så himla mycket att jag inte försökte lite till att hitta nån som ville jobba.. Men, men!

När jag väl åkte till jobbet var humöret nere på botten!!
Jag kände ingen glädje och jag orkade knappt ens le.. Det jobbiga var att jag kände nästan hela tiden för att gråta och så fort nån frågade hur jag mådde så kände jag tårarna bränna bakom ögonen! Och hur bra är det när man jobbar på krog? Nja, inte så bra kanske..

Kan inte förklara vad som hände.. Plötsligt kände jag mig bara irriterad och arg på allt och alla.. Och det var ingen som hade gjort något fel! Jag försökte få mig glad igen.. men det varade bara korta stunder. Helt sjukt! Det enda jag ville göra var att krypa ner under täcket och ligga där ett par år eller så..
Det känns lite bättre nu.. Är trött, men inte så trött så att jag kan sova riktigt.

Vet att jag tjatar.. Men guuuud va jag längtar tills Michiel kommer!
Fem hela dagar ledigt ska jag få ha! Och komma från stan, inte behöva tänka på jobb eller nått överhuvudtaget!! Bara njuta och ha det bra!!

Efter att julborden på Harrys är över så ska jag ta och vara ledig en HEL HELG!
Måste bara se så att det faller in bra på en sång helg då det händer nått.. Så det inte blir som det blev igår.
Att jag åker in och Ber om att få jobba.. *suck*

Nee.. nu ska jag röka en cigg och sen försöka sova.
Ska sova lääääänge imorn! Och sen måste jag rensa i lägenheten också! =/
Orkar inte med det just nu.. Men när ska man annars hinna?

Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela