Sanna - Mitt i livet

Speedad!

Publicerad 2007-11-22 04:36:29 i Allmänt,

Kom hem från jobbet för en stund sen..
Väntar på att huvudet ska få varva ner innan jag kan lägga mig för att sova!

Det känns som att jag har grus i ögonen och kroppen är helt slut.. Men huvudet snurrar som bara den!! Tankar och allt annat.. Det blir en liten krock.. Och som vanligt så vet jag att om jag försöker mig på att lägga mig så kommer jag inte kunna somna!

Jobbat hela långa dagen idag! Tufft har det varit!
Det kom två enorma pallar med varor till butiken som jag skulle packa upp.. Tog hela dagen!
I serveringen så var jag bara vimsig och det kändes inte alls som att jag gjorde ett bra jobb.
Kvällen annars har varit rätt så lugn.. Dansat mig igenom större delen av den!

Ont i fötterna kan man jue säga.. Gjort 16 timmar idag.. En kvarts rast.. Bra där!

Får sova imorn i alla fall.. =)

Börjar klockan tre.. Men innan det skulle jag behöva göra ordning på mitt gamla rum för sängen och det ska hämtas från lägenheten på fredag.
Det är inte omöjligt att jag ska jobba under kvällen imorn också så det blir inte så mycket tid över.
Fredag jobbar jag från ca 16.30 till 03 och lördag från 10 till 03 så det är väl på söndag när man är zombie som det mesta får tas.. *suck*

Det skulle behövas fler timmar under dygnet.. Fast känner jag mig själv rätt så skulle jag säkert jobba de också!!
Arbetsnarkoman!! Ja visst! Haha..

Nej.. nu ska jag se om jag kanske kan få lite sömn!
Tror käre John Blund varit och kastat sand i ögonen nu.. eller så kan det vara för att jag är helt slutkörd?
Vilket som så kallar sängen nu!

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela