Sanna - Mitt i livet

Tisdag..

Publicerad 2007-11-20 22:13:08 i Allmänt,

Måndag och tisdag har varit trötta dagar..

Igår kom jag knappt upp ur sängen när det var dags att kliva upp till jobbet.
Det var varmt och skönt under mitt täcke.. och där ville jag stanna!

Dagen segade sig mest fram, var inte så mycket att göra på jobbet heller.. spenderade dagen hemma. Pallade inte att göra nått alls..

Idag gick det lite bättre när jag skulle upp, men det tog emot!
Hade helst velat ligga kvar även denna morgon..

Samma sega dag på jobbet som igår! Men spenderade eftermiddagen med att shoppa!! =)
Köpte en jättefin t-shirt/klänning från Spirit, en slips från Lindex, två filmer.. Va tvungen att köpa Dirty Dancing på dvd! *tönt* jag vet, men det är en klassiker och ett måste ha i filmsamlingen! =) Försökte hitta ett par byxor, men pallade inte leta.. Som vanligt när jag bestämt mig för att shoppa och vill/måste ha något så hittar jag inget som verkligen lockar! =/ Men, men.. nästa gång! =)

Usch, sökte mitt första jobb i Amsterdam idag!
På ett call-center som jobbar med support för; 3com, Nike footlocker, Nokia och en massa andra företag.
Fick tag på Mys kompis Emma som jobbar därnere och som sa att hon säkert kunde hjälpa mig få ett jobb.
Vet inte om jag ska tycka att det är kul eller bara läskigt.. Lite läskigt är det nog just nu.. haha
Men det är jue jag! Panik, ångest.. bara för att det blir så verkligt.. Men det händer verkligen nu. Det är inte bara ord, det händer faktiskt något! Det blir bra.. sitter jag och försöker säga till mig själv.. och det vet jag jue att det kommer att bli, men det är inte mindre läskigt för det.. haha

Jaha ja..

Jobb hela långa dagen imorn...
Börjar 9.45 på Tuna och jobbar till ca 18.45 =/
Börjar sedan 19.00 på Harrys och jobbar fram till ca 03.00.
Som sagt.. det blir en lååååång dag imorn.

Skulle egentligen behöva sussa redan nu, men vem kan det? Fast jag är jättetrött, men nu kommer jag bara vara så speedad över det att jag faktiskt sökt ett jobb så det kommer att ta tid innan jag lyckas somna!

jaja

cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela