Sanna - Mitt i livet

Tlööööt!

Publicerad 2007-11-18 15:48:59 i Allmänt,

Usch va trött jag är!! Sovit länge idag.. Gick upp för en timme sen! Ska bli intressant att se hur man lyckas somna ikväll.. =/

Måste åka till lägenheten och packa och rensa bort mina saker.. Och sen ska man väl försöka ta och börja städa lite också!! Orkar verkligen inte!

Humöret från igår sitter i idag också.. alltså det där som inte går att beskriva och som jag inte vet hur jag fick!
Usch.. va svårt det är att inte kunna förklara sig.

Nehe nej.. nu måste jag iväg om jag ska hinna med nått idag.

cao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela