Sanna - Mitt i livet

Tom i huvudet!

Publicerad 2007-11-24 04:55:02 i Allmänt,

Det har varit ganska trevligt att jobba idag faktiskt..

Buffén gick jättebra.. alla var nöjda och glada och vi fick springa som dårar! =)
Men det var skönt.

Kvällen har också varit bra.. Skapligt med folk och BWO gjorde bra ifrån sig!
Det är ganska skön musik som man kan "flumma" till.. vilket jag är expert på.. =)

Finns det några bättre arbetskamrater än de på Harrys?
Jag tror verkligen inte det! Skratt är helande och det känns verkligen i kroppen och på humöret!


Som vanligt åkte vi till Staoil och åt lite "natta-mat" innan det var dags för hemfärd.
Skrattade så jag fick ont i magen!!

Trött är jag.. så nu ska jag hoppa i säng..

Inte hunnit tänka så mycket på Amsterdam under kvällen.. Men nu börjar tankarna komma igen.

Får väl helt enkelt se först om jag får jobbet eller inte..
Sen kan jag bestämma hur jag ska göra!

Men lägenheten är jue uppsagd och möblerna sålda!
Jag bor hos mina föräldrar! Och det kan jag jue inte göra hur länge som helst.


Jag tror att jag har bestämt mig.. Måste bara veta om jag får jobbbet..
Man vet aldrig.. allt kan hända!

Laku noc.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela