Sanna - Mitt i livet

Det kan vara lite skrämmande ibland

Publicerad 2007-10-11 21:11:30 i Allmänt,

Det här står i mitt horoskop denna vecka på facebook;

"Sagittarius: You've been meeting quite a few new people lately,
and one of them will have a big impact on your life in the near feature.
Who could it be?"


Jag brukar inte ta till mig så mycket om vad som står i mitt horoskop.. Men på facebook så har det stämt lite väl mycket in på mitt liv..

Nu undrar jag också... Vem kan det vara?

Annars väntar jag på att jag ska kunna få teckna ett abonnemang för internet.. Så jag inte känner mig så handikappad!! Skönt ska det bli. =)

Pusa ;)

image36
Såhär knäppa är vi på jobbet.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela