Sanna - Mitt i livet

Fields of gold..

Publicerad 2007-10-07 19:32:19 i Allmänt,

Helgen har varit väldigt bra faktiskt.. =) Jobb som vanligt, men har haft jättekul.
Shakade som fan med Bengt Dalqvist (Daniel från Skilda världar) som brukar vara Dj hos oss en helg i månaden.
Igår var man helt slut, men gav gärnet ändå.

Jag och Kajsa bänkade oss hemma hos mig inatt med varsin grogg och pratade till halv åtta(!) imorse! Trevligt var det.. Tycker så mycket om den tjejen. =)

Pratade med Michiel igår.. Han har väl tänkt att han ska komma till Sverige och hälsa på.. =)
Han vill åka på kryssning.. Tyckte det lät så roligt! Haha.. Kan jue vara kul.

Känner mig glad! Det känns ganska bra just nu. =)

Idag har det inte hänt mycket.. Legat hemma i soffan hela dagen.
Ska snart hem igen och inte göra så mycket..

Får en egen dator i veckan!! Så underbart skönt ska det. =)
Bara det inte tar år och dar med internet..

Lagt upp bilder i bilddagboken nu från resan.. =)

Laku noc
Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela