Sanna - Mitt i livet

Undebart!

Publicerad 2007-10-19 19:12:25 i Allmänt,

Det känns så himla bra just nu.. Allt som jag bestämt mig för.. och allt jag kommit fram till.
Hur bra som helst kommer det att bli tror jag.

Nu har planerna verkligen börjat ta form och är mycket mycket mer än bara tankar.
Det känns så himlans underbart och jag fattar inte att det snart kommer att ske!

Va på Pop-quiz på Harrys med en del Harrys-folk. Det var riktigt trevligt. =) Fick uppleva årets första snö!!
Även fast det var regn också.. Men det var jättefint och snöflingorna var så stora. Haha.. Blev som ett litet barn. Synd bara att det inte blev vitt på marken också. Det var det enda som fattades. =)

Jobbat hela dagen idag.. Både i Tuna och i stan. Ska snart åka hemåt för att fixa mig för kvällen. Jobb på Harrys. Ser fram emot det. Men har en bultande huvudvärk som inte riktigt vill släppa. Men det blir nog säkert bra ska ni se.
Känner mig positiv och det är så underbart skönt. Allt blir så himla mycket lättare då.
Fick höra häromdagen att jag lyser.. Haha.. Men kan inte riktigt förklara vad det är som gör att jag mår så bra. Det bara är så helt enkelt.. =) Men som pappa sa.. "Hellre såhär än som du var för en månad sen.."

Finns bilder i bilddagboken från igår.. =)

Nu ska jag snart börja dra mig!!

Velika pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela