Sanna - Mitt i livet

....

Publicerad 2007-09-07 18:03:24 i Allmänt,

Humoret sjonk drastiskt under de har timmarna jag spenderat i butiken.
Sa javla sjukt. Var i alla fall lite hoppfull imorse nar jag vaknade.. vet inte riktigt vad som hande.

Vad ar det med mig? Jag onskar jag kunde satta ord pa vad det ar som hander. Men jag kan verkligen inte forklara. Och det ar sa otroligt frustrerande. Jag vill saga att allt loser sig.. Det ska det jue faktiskt gora.
Ett miljoombyte skulle nog inte skada..

Orden ur "Say it right" ekar i mitt huvud.. och speciellt den dar mixen med killen som jag aldrig kommer ihag vad han heter..

"You dont mean nothing at all to me
(Thats how you make it sound, but yet Im still around).."

Hur sjukt skon ar inte den laten..
Sjalva "Say it right" har jue varit mitt "mantra" sen den kom ut.. men alltsa den har versionen har nagot speciellt.
Vet inte om jag ska skratta eller grata nar jag hor den.
Vet inte riktigt varfor den spelas om och om igen i huvdet pa mig..

23. prosinac.. fran mitt paradis.. Underbar lat!

Lat mig bara fa vara glad och rolig ikvall.. behover det!

Nu maste jag stada..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela