Sanna - Mitt i livet

Fem dagar..

Publicerad 2007-09-23 19:35:48 i Allmänt,

Helgen bestod som vanligt av jobb..
Ganska mycket folk faktiskt och igår fick man jue springa som en blådåre.. haha
I fredags var det värsta nostalgitrippen med Nordman på scenen. Det var faktiskt riktigt bra. =)

Råkade stänga in mig i VIP-rummet.. dörren dit är trasig så det är lite svårt att ta sig ut och in ibland.. och självklart så fick jag kämpa med dörren väldigt länge när jag skulle ta mig ut.. Inte så lite pinsamt. Fick tillslut hjälp av en av bandmedlemmarna.. Usch, var bara lite röd i ansiktet.. haha

Sov länge länge idag.. Så skönt! Degade på soffan länge också.. Är i torshälla hos mor och far.
Mamma fyllde år i torsdags så det har varit middag och fika idag... Jättebra eftersom jag hade tänkt börja mitt "nya liv" med nyttig mat och inget skräp.. Men hur lätt är det när mamma gjort paj med blåbär och hallon med vaniljsås till och mjukpepparkaka och allt vad som fanns här hemma.. Nja.. det gick inte så bra idag! Haha

Fem dagar kvar innan jag åker till Holland! Gud va underbart skönt det ska bli!!!
Är så nyfiken på hur Holland är och hur Michiels och Boys liv ser ut där hemma.. Ska bli så roligt att träffa de! Och kul att festa lite och bara ta det lugnt.. Längtar massvis nu.
Ska hämta ut mitt pass imorn och sen blir det lite sista-minuten shopping också. =)
Skulle behöva ett par nya skor och kanske ett par byxor.. någon hösttröja skulle inte heller sitta fel.
Men kanske kan köpa på mig min nya garderob på resan.. =)

Nej.. nu ska jag ta och bränna en skiva.. =)

Lyssnar nu mycket på Kanye West  - Stronger.. Hur underbart skön är den inte! =)
Dags att åka hem snart..


image33

Såhär såg jag ut ett par dagar nu i veckan.. =) Sov med flätor och fick massor med lockar!



Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela