Sanna - Mitt i livet

Rolig helg

Publicerad 2007-09-02 20:13:54 i Allmänt,

Fredag var jag ledig..
Festen hos Malin och utgången blev rolig trots att jag var nykter.. Körde runt halva stan kändes det som, men det var helt okej ändå. Dansade som tokar och hade roligt på Nybron. Det var en hel del folk ute.

Igår så jobbade jag i Tuna.. Väldigt trött måste jag tillägga.
På kvällen åkte jag till Carro. Sara och My kom hem från Cypern igår morse och det vankades fest och utgång.
Jag lyckades ta ledigt.. Helt underbara folk på Harrys som hjälper till! Och ställer upp!
Har jue knappt sett tjejerna på typ ett halvår.. om man inte räknar med de där två dagarna jag såg de när det var hemma mellan Asien och Cypern.

Mycket dricka och skratt och dans blev det i alla fall. Vi var på Nybron och det kändes skönt att kunna få vara ute och festa till lite också.. Även om plånboken kanske inte riktigt Egentligen tillåter det.. =S
Men vad ska man göra? Måste jue leva lite också. =)
Det var bara så underbart roligt att vi äntligen igen gjorde något tillsammans!!

Idag har det varit riktigt segt! Jag och Malin åkte och gjorde en del ärenden mitt på dagen.
Sen kom vi hem och skulle laga mat.. Väldigt enkelt; Stuvade makaroner och köttbullar.. haha
Men sen så gjorde vi tre olika sallader; Kupus-salate med gurka och tomater, en mozzarella/tomatsallad med basilika och sen så gjorde jag en sallad på gurka, vitlök och creme-fraiche och lite chilipulver. Guuud va gott det blev.. Men inte lika gott som i Kroatien eftersom gurkan har en liten annan smak därnere..
Men det blev bra i alla fall.. Mätta och belåtna la vi oss på soffan och glodde på tv.

Nu är jag hos mor och far och lämnar tillbaka bilen och lägger över lite bilder från helgen som varit.
Ska lägga in några i bilddagboken också =)

Annars så tänker jag lite på Holland och hur trevligt det ska bli att åka dit. =)
Längtar massor och önskar att dagen kommer väldigt snabbt. Men med min tur kommer det väl kännas som en evighet.. Bara för att jag vill komma bort!!

Men nehe.. Nu ska jag ta och titta vidare!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela