Sanna - Mitt i livet

Sretan Put.. ;)

Publicerad 2007-09-27 18:24:13 i Allmänt,

Veckan har varit mest jobb.. som vanligt. Helt okej vecka.
Jobbade Harrys igår kväll och jag hade damp som vanligt.. haha. Shakade som bara den =)

Åker till Holland imorn!! Skönt ska det bli. =) Fyra dagar ledigt och jag ska njuta av varje sekund!!

Det ska bli så jävla roligt att åka.. Har sett fram emot det så länge nu! Eller ja, två månader i alla fall..
Men den som väntar på nått gott väntar ALLTID för länge.. Haha

Nej.. har inte tid att sitta här.. Måste hem och packa och fixa med det sista..
Hmm.. vad ska man ha på sig imorn? Lockat eller rakt hår?

Såhär ser jag i alla fall ut i håret nu.. Var hos Vice och fixade till det igår.. =)
image34

Jag Vet att jag är en linslus.. Men jag kan faktiskt inte hjälpa det. Ser det som minnen! =)

Velika pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela