Sanna - Mitt i livet

What to say?

Publicerad 2007-09-07 15:13:38 i Allmänt,

Sitter nere i butiken pa stan igen.. med datorn fran stenaldern! Ooooh, det stor mig sa oerhort!

Inte varit sa varst social denna vecka.. mest velat vara for mig sjalv.
Jag och Malin tog en liten dag for oss sjalva i tisdags. Vi var och handlade och tvattade, stadade lite och sen moffade vi hela kvallen. Tittade pa film och bara var. Det var jatteskont. =) Vet inte vad som hander med mig just nu.. Ar bara inte alls intresserad av att gora natt. Blah!

Igar madde jag apa.. Spydde pa jobbet och ville mest bara grata faktiskt.
Pernilla kom tidigare till jobbet och jag akte hem.
Philippa och Sara kom over och holl mig sallskap och det ar alltid trevligt nar de kommer.
Sen kom aven min kara storasyster!! Gud va kul det ar nar hon kommer och halsar pa! =) Det blir jue inte sa ofta som vi hinner umgas. Vi lagade lite mat, nar jag borjade kanna mig battre och det vart jattegott. =) Sa mysigt faktiskt att laga mat tillsammans.
Kvallen spenderade jag med syster framfor tv:n och bara degade. Sa skont att bara gora.. ingenting!

Pratade med Michiel i telefon idag. Det ar alltid lika roligt! =)
Det kanns som att det ar evigheter tills jag ska aka.. men det ar det jue faktiskt inte. Bara tre och en halv vecka. =)
Langtar verkligen dit. Tank att bara fa komma bort fran tuna och alla saker som hander har hemma!
Helt underbart ska det bli. Och att fa traffa Michiel och Boy igen ar jue inte helt fel det heller. Haha..

Helgen bestar av jobb.. men det ska bli riktigt skont faktiskt. Har jue inte jobbat pa Harrys pa over en vecka nu och det kanns lite tomt faktiskt. haha Det ar helt sjukt, men jag gillar verkligen att jobba dar. Jag gillar manniskorna som jobbar dar och det ar en san stamning.. oftast.. bland de som jobbar. =)
Barkurs ska man ga nu under hosten och sa ska man ocksa drillas till servitris.. Ser jag fram emot valdigt mycket. =)
Alltid bra med sa mycket erfarenhet som mojligt!

Ska ga och ta en cigg nu..

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela