Sanna - Mitt i livet

Fredag 25/4

Publicerad 2008-04-25 19:29:36 i Allmänt,

Vad hände igår..?

Vaknade på fel sida av sängen igår och var på alldeles dåligt humör!
Eller dåligt humör är kanske inte det rätta ordet.. mer ledsen kanske.. men jag har absolut ingen aning om varför!
Det var ganska mycket att göra under förmiddagen.. hade en massa mejl att svara på! Skönt med såna dagar ändå.. man har inte så mycket tid att tänka. Haha..

Försöker läsa på lite inför nästa vecka när jag ska över till Dymo.. Känns bättre om man är lite förberedd.
Men igår var det faktiskt inte alldeles för lätt! Framåt eftermiddagen hade jag totalt tappat humöret.
Dessutom började det regna strax innan vi slutade..

Det var jue torsdag igår och jag hade tänkt att jag skulle shoppa lite..
I regnet åkte jag ner på stan, men när jag väl kom ner ville jag inte alls vara kvar!
Tänkte att jag skulle ha köpt en bok, filmen Rent och någonting fint att kanske ha i helgen..
Men jag lyckades inte hitta något av det.. (ovanligt? nja, skulle inte tro det) :/
Köpte rakhyvlar och raklödder på Etos och sen gick jag och handlade mat. Åkte hem, lämnade av det jag handlat och bestämde mig för att jag skulle ha en "Tycka-synd-om-mig-själv kväll" med thai-mat och film!
Hyrde tre stycken filmer, bland annat Rent.. :) Älskar verkligen den filmen! Sångerna, skådesspelarna, handlingen.. Man både skrattar och gråter när man ser den!
Somnade mot slutet av andra filmen Reign on me med Adam Sandler, tråkigt nog.. Den var riktigt bra faktiskt.

Idag är det fredag.. Känns mer som torsdag tycker jag.
Dagen har varit helt okej annars..
Fick lite uppgifter av Zoltan, frågor angående Dymo, och han skulle se hur jag svarade på de..
Han tyckte att det var en "5:a".. haha! Det verkar som att jag kommer att tränas till att bli mentor för Dymo och jag har fått höra att det har sagts ganska bra saker om mig dessutom. :) Det gör mig glad!
Pratade med Francesca idag och jag ska ha min PEP (utvärdering) på måndag.. Det ska bli spännande att se min egen statistik på hur jag har presterat sen jag började på Sykes och 3Com..

Sitter hemma nu.. Ska väl äta nått snart och sen är det dags att börja göra sig iordning.
Vi ska till Damianos bar och stötta Peter som ska vara DJ. :)
Hoppas på att det ska bli en rolig kväll..

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela