Sanna - Mitt i livet

Fredag 4/4

Publicerad 2008-04-04 14:06:03 i Allmänt,

Hade min för-intervju, via telefon, med Verizon imorse vid 11.

Det gick bra, fick prata med en svensk tjej som hette Jenny, hon var jättetrevlig och intervjun flöt på bra. Hon lät ganska positiv och förhoppningsvis får jag en inbjudan redan idag för en intervju nästa vecka.
Det skulle vara ganska bra eftersom jag snart måste bestämma mig också för det här med Booking.com

Om de nu vill ha mig på Verizon tror jag att det kommer att bli ganska svårt att välja vilket av de jag ska ta..
De är så olika på ett sätt, medans det ändå är inom samma gren. Bara det att det ena är mer tekniskt lagt än det andra.. 
I det långa loppet så måste jag ändå välja det jag tror att jag kommer att trivas mest i och dessutom känner att jag har en chans att utvecklas i. Att jobba som agent är en erfarenhet, men jag vill inte behöva känna att jag är fast i den rollen.. Att få utvecklas är väldigt viktigt för mig, att man kan känna att man har en möjlighet till något annat.. Självklart kommer inget av detta gratis utan man måste också jobba för det.. Ibland så lyckas man och andra gånger går det lite mindre bra. Det gäller bara att man tror på sig själv och känner att man kan lyckas.

Idag ska jag följa med grabbarna runt på stan en sväng.. 
Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, det måste pratas igenom med tjejerna! :) Serena kommer hem från Italien ikväll så henne får vi träffa imorn! Saknat henne massvis! 

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen så man kan få den här dagen också startad. 

Puss och kram
/Sanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela