Sanna - Mitt i livet

Lördag 5/4

Publicerad 2008-04-05 12:44:43 i Allmänt,

Jag och pojkarna tog en promenad ner till stan igår.. Det blev en bit att gå, men det var skönt väder! Inge sol tyvärr, men det var rätt så varmt ändå..
Åt mat på Kentucky Fried Chicken (KFC) de har goda Wraps där faktiskt..

Promenerade runt i stan lite och kikade runt och tog en fika osv.. Det blev mycket promenerande igår.
Lämnade pojkarna på stan som ville ut på äventyr och mötte upp Veronica som kom från jobbet.. Vi åkte hem till Susy med några vinflaskor.. Hon bjöd på mat och så hade vi en trevlig stund hemma hos henne.
Åkte hem strax innan 01 och satt uppe med Veronica och pratade en stund.. Somnade på soffan medans jag väntade på att grabbarna skulle komma hem.. De dök up vid 03.30.

Sovit rätt så illa inatt.. Vaknat flera gånger i panik och tittat på klockan! Det är lördag idag! Lördagar ska man inte behöva titta på klockan!

Det är ganska fint väder ute, så det blir nog en tripp ner till stan tror jag.. Skönt att bara strosa runt där!
Ikväll är det fest! Serena har kommit tillbaka från Italien så det ska firas! Tror till och med att pojkarna följer med oss ikväll.. :)

Nu kanske man ska starta dagen?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Solveig

Publicerad 2008-04-05 13:00:55

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela