Sanna - Mitt i livet

Måndag 14/4

Publicerad 2008-04-14 09:07:21 i Allmänt,

Ja, jag lyckaddes jue nästan somna inatt..

Tog en dusch vid midnatt, en riktigt varm en för att jag skulle bli sådär mosig.. Flätade hela håret så att jag skulle få ha krusigt idag.. Låg och läste en stund och försvann tydligen helt in i boken för nästa gång jag tittade på klockan så var den 03 och jag var fortfarande inte så trött att jag lyckades somna.

Normalt så brukar jag läsa kanske en halvtimme när jag väl lagt mig i sängen för att ögonen vägrar hålla sig öppna, men det gick inte igår..

Har sedan spenderat större delen av natten någonstans mellan sömn och vakenhet (heter det så..?)..
Trodde jag knappt skulle få upp ögonen när väckarklockan ringde vid 08!

Håret är i alla fall någorlunda krusat och jag har fått på mig kläder och smink..
Måste gå till bussen om ca 5min. Var tvungen att ha numret till killen med lägenheten, därför tänkte jag att jag skulle skriva ner ett par ord så här på morgonkvisten.

Solen skiner starkt utanför så det är solglasögon som gäller idag..

Ska även pratade med Bas på Dymo om att jag inte kan forsätta på Sykes.. Det är nu det gäller!
På något konstigt sätt känner jag mig nervös för att gå till jobbet idag, vet inte riktigt varför!

Jaja.. det är väl dags att röra på sig antar jag..

Ha en bra dag!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2008-04-14 15:20:26

Buss det är väl ingen som åker buss i Amsterdam... Alla ska väl cykla? Är lite avensjuk på dig som får uppleva våren i Ams, var där i november och blev helt kär i staden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela