Sanna - Mitt i livet

Onsdag 30/4

Publicerad 2008-04-30 21:16:59 i Allmänt,

Vaknade inatt vid 05 och mådde illa.. Var nästan beredd på att kräkas.. Magen mådde inte så bra!
Lyckades somna om och när jag vaknade jag och mådde lite bättre..

Har varit en ganska tyst dag på jobbet eftersom de flesta konton hade ledigt eftersom det är helgdag här i Holland idag.. Queens Day!
Vi hade alla med oss nått att äta till jobbet idag och hade som ett litet knytkalas! Eftersom jag inte orkade laga mat eller baka så handlade jag med mig sockerkaka och chokladkaka eftersom det dessutom är min sista dag på fredag så har jag redan bjudit på fika också! Hahaha..
Har haft en hel del mejl som jag svarat på, men inte så många samtal. Dagen har ändå gått relativt fort.

Sitter nu hemma och försöker få tag på Susy.. Vi ska väl gå ut ikväll och roa oss lite grann! (Oj, va vuxet ("tråkigt") det där lät). Har precis ätit middag också.
Vi får väl se vad som händer eftersom det inte verkar som att jag får tag på flickorna.

Jaja.. Ledig imorn i alla fall.. Ska bli så skönt! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela