Sanna - Mitt i livet

Söndag 20/4

Publicerad 2008-04-20 13:29:29 i Allmänt,

Tjejerna åkte hem inatt.. Deras plan gick 06.55. Helt sjukt tidigt!

Fredag;

Vi åkte ner på stan för lite shopping och sight-seeing. De hade tivoli på Dam Square så det var jättemycket folk. Solen sken helt okej och vi käkade Belgiska våfflor och tjejerna åkte Spöktåg. :)
Gick en runda på stan och kollade kläder, blev ingen shopping för mig denna gång.

Tog ett par öl och Breezers på Teasers när vi had gått ett bra tag.. skön musik och vi hade jätteroligt!
Gick på Sexmuseum såklart.. :) Det var väl en ganska ovanlig upplevelse, om man kan uttrycka sig så.. haha.
Åkte också en tur med en av båtarna för att få se en del av Amsterdam, det tog en timme och det var faktiskt ganska intressant.. Fanns massor med fina byggnader att titta på. Det enda jobbiga var att de tog allting på Fyra språk; Holländska, Tyska, Franska och Engelska.. Så man var lite borta när Engelskan väl kom då förstod man inte riktigt vad det var de pratade om alla gånger.

Åt middag på Italienska restaurangen PeppinoLeidseplein!
De har så otroligt god mat! Och det är inte lite mat som man får heller.. :) Hade en trevlig stund tillsammans där.
Åkte hem och gjorde oss iordning för en utekväll..

Tog med tjejerna till Brazilian Music Bar.. Vi hade en så jäkla rolig kväll! Det går jue knappast att beskriva!
Dans, dricka och en massa folk! :)
Tyvärr så upptäckte vi att min Kamera och Aleksandras bankkort blivit stulna från väskan!
Klockan var jue en hel del vid den tiden.. Vi åkte hem och spenderade morgonen med att spärra kortet och dessutom göra en polisanmälan på kameran!
Fortfarande riktigt knäckt för att den är borta! Den var jue ny! Och alla bilderna som vi har tagit nu när tjejerna var här.. Hann jue inte lägga in de i datorn! Så nu är man utan kamera igen! :(

Lördag sov vi ganska länge med tanke på den tidigare kvällens händelser!
Men vi tog oss ner på stan i alla fall.. Gjorde lite mera shopping, gick runt på tivolit såklart och sedan tog vi en tur på Red-Light District. Alla tre var ganska sega, men vi lyckades njuta av dagen i alla fall..
Blev middag återigen på en Italiensk restaurang Antonio, som också ligger på Leidseplein. En stor Pizza var.. :) Riktigt gott!
Åkte hem och bara tog det lugnt. Tjejerna skulle åka vid 04.30 mot flygplatsen så vi stannade hemma.
JB och Yann kom över och tillsammans med Karolina och Sylvain satt vi och drack lite vin och hade trevligt. Tjejerna sussade självklart en stund och jag kände mig hur trött som helst.
När de åkte mot flygplatsen tog det tio minuter innan jag låg i drömmarnas värld.

Skulle inte ha nått emot att sova lite längre.. Men jag kan faktiskt inte! Vet inte varför!

Tråkigt nog kan jag inte sluta tänka på att kameran är borta.. Det var jue faktiskt massor med minnen i den!
Vi tog en hel del bilder och det var en massa roliga bilder också! Men, men.. man har jue minnet! *Försöker vara positiv* Det sjuka är att det har aldrig hänt förut att jag har blivit av med något när jag har gått ut.. Men någon gång ska väl vara den första!

Att tjejerna kom på besök var jätteskönt! Ett avbrott i allt.. Ville inte att de skulle åka hem!
Tänkte också att vad skönt det skulle vara att följa med de!

Tre veckor kvar.. Sen kommer jag hem till Sverige och Eskilstuna!
Hoppas verkligen att tiden går snabbt för jag vill verkligen komma hem en sväng nu!
Träffa mina föräldrar och bara kramas med de och träffa mina vänner och bara koppla bort en stund!
Gud så skönt det ska bli!

Jaja.. om man kanske skulle ta och få i sig nått att äta kanske..?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela