Sanna - Mitt i livet

Söndag 27/4

Publicerad 2008-04-27 14:21:18 i Allmänt,

Blev en film igår kväll och sen sovdags vid 02.30 eller nått sånt..

Vaknade strax innan 08 imorse och trodde att jag sovit bort hela dagen.. Fattar inte vad det är med mig ibland!
Somnade om dock och vaknade till vid 11 igen, men somnade om ännu en gång och gick sen upp 12.30
Vi hade jue lite blåst igår när vi låg på takterassen och jag har nu en lättare förkylning! Eller om det kanske är pollen.. Vilket som så är min näsa inte i det bästa skicket.. så det blir inge ligga på takterassen idag!

Däremot så tänker jag ta mig ut och njuta av solen på en promenad i alla fall.. :)
Det är synd att min handsfree till mobilen ligger hemma i Sverige i jackfickan som jag hade när jag åkte hem, hade varit trevligt med lite musik, men jag får klara mig!

Måste köpa lite tvättmedel också så jag kan tvätta under kvällen..

På tisdag ska jag till flygplatsen och möta upp den nya tjejen som ska komma och bo här i lägenheten.
Laura heter hon är ryska från Ungern eller nått sånt.. Ska bli intressant att se vad hon är för en tjej.
Jag hoppas bara på att hon är lite som vi i alla fall.. annars kan det bli lite jobbigt! Haha

På onsdag är det Queens Day här i Holland och det kommer att vara en hel del människor här i Amsterdam.. Det är synd att man måste jobba.. slutar jue vid 19 och det är mer under dagen som festen håller på.
Men festen börjar på tisdagkväll så då ska det firas lite.. :) och sen är jag nog ledig på torsdag!
Jag säger "nog" för att min ansökan blev godkänd, men jag vet inte om Francesca, min supervisor och George, min account manager är medvetna om detta och tror att jag ska jobba och kanske inte "låter" mig vara ledig.
Måste verkligen kolla upp det där imorn.

Min sista dag på 3Com kommer i såfall vara på onsdag.. och sen på fredag så ska jag börja på Dymo.
Kommer kännas konstigt eftersom jag byter konto och våning! Är jue så van att vara på nedreplanet.
Men det kommer att bli bra! :)

En och en halv vecka kvar sen blir det Sverige och E-tuna!
Längtar verkligen.. :) Och nu verkar det jue som att alla tjejerna är hemma dessutom.. Det är jue inte så illa! :)
Mest av allt ser jag fram emot att få en kram av mina föräldrar! Kan inte beskriva hur mycket jag faktiskt behöver det just nu. Det låter kanske konstigt.. men som sagt har det inte varit så lätta veckor den senaste tiden.

Pratade med mamma på msn igårkväll också och hon berättade att hon, pappa, Marika och Carlos ville komma och hälsa på.. I juni kanske! Det skulle vara riktigt trevligt! :)

Nehej.. nu ska jag ta och röra på mig!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela