Sanna - Mitt i livet

Tisdag 15/4

Publicerad 2008-04-15 20:38:52 i Allmänt,

Åh, vilken dag!!

Ibland så känner man att man bara vill spy på allt och alla! En sådan dag har lilla Sanna haft idag!
Kunderna går en på nerverna, speciellt när det inte är allför lätta saker de vill ha hjälp med eller som när de inte ens orkar bry sig om att läsa vad det är som gäller för olika saker och sen skriker på en för att det inte är som de trodde att det skulle vara..
Förstod någon vad jag menade med detta? Hmm..

Dagen kunde verkligen inte ha segat sig fram mer än vad den gjorde!
Trodde aldrig att klockan skulle bli 19 så jag fick gå hem..

Vet inte riktigt vad det är med mig idag om jag ska vara ärlig.. Bara känner att jag just nu är lite less på allt.
Längtar hem till tuna och få kramas med mamma och pappa och känner mig trött och hängig dessutom!

Jag tror att jag ska unna mig lite thai-mat idag faktiskt.. Känner verkligen att det skulle vara gott!
Slängde in en tvätt i maskinen och göra iordning lite här hemma så man inte behöver fixa allt imorn i panik.
Får jue faktiskt gäster igen på torsdag! Kajsa och Aleksandra! Ett välkommet avbrott!

Nej, nu ska jag springa ner till thaistället och hämta lite mat.. Känner mig ganska hungrig!

Återkommer kanske senare!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela